Про компаніюВакансії

Шановні кандидати!

Нижче опублікований список актуальних на даний момент вакансій СК «UNIVES». Якщо ж Ви не знайшли вакансію, яка відповідає Вашим очікуванням, будь ласка, заповніть Анкету кандидата, вказавши посаду і напрямки діяльності, що цікавлять Вас.

Ваші анкети і резюме надіслати на адресу info-kiev@unives.com.ua

Завантажити анкету>

Начальник відділу ризик-менеджменту

Функціональні обов’язки:

Аналітична робота в частині управління ризиками:

  • Виявлення та оцінка ризиків;
  • Збір необхідної інформації для здійснення оцінки ризиків та забезпечення безперервного контролю за ризиками;
  • Розробка та актуалізація модулів ризиків;
  • Контроль порушення допустимих меж ризиків;
  • Проведення стрес-тестування

 

Методологічна робота в частині управління ризиками:

  • Організація та контроль підготовки внутрішніх документів щодо управління ризиками;
  • Надання рекомендацій Голові Правління щодо врегулювання ризиків;
  • надавати пропозиції щодо заходів покращення ефективності системи управління ризиками;
  • Розробка та актуалізація засобів і методик аналізу ризиків, здійснення їх тестування.

Вимоги до претендентів:

  • вища освіта (бажано економічна, юридична);
  • досвід роботи на керівних посадах не менше 3 років та відповідність вимогам законодавства щодо бездоганної ділової репутації та професійної придатності;
  • високий рівень самоорганізації, стресостійкість, комунікабельність, системний підхід до вирішення поставлених завдань, прагнення до саморозвитку;

 

Начальник відділу комплаєнс-менеджменту

Функціональні обов’язки:

  • вивчення положень законодавства, що регулює діяльність Товариства;
  • відслідковування змін в законодавстві, яке регулює діяльність Компанії;
  • погодження всіх внутрішніх документів Товариства;
  • контроль за дотриманням та виконанням працівниками Компанії положень внутрішніх документів, вимог законодавства України, здійснення заходів, спрямованих на уникнення або пом’якшення комплаєнс-ризиків, зокрема розслідування порушень вимог внутрішніх документів, перевірка контрагентів, управління конфліктом інтересів, Протидія шахрайству, аналіз скарг споживачів;
  • звітувати перед органами Товариства в порядку та строки, визначені законодавством.

Вимоги до претендентів:

  • вища освіта (бажано економічна, юридична);
  • досвід роботи на керівних посадах не менше 3 років та відповідність вимогам законодавства щодо бездоганної ділової репутації та професійної придатності;
  • високий рівень самоорганізації, стресостійкість, комунікабельність, системний підхід до вирішення поставлених завдань, прагнення до саморозвитку.